czwartek, 28 marca 2013

Zgadnij, kto dziś będzie u mnie na kolacji...

Bardzo dawno nie zaglądałam na bloga. Ostatni raz pod koniec grudnia, nigdy nie spodziewałam się, że tak zaniedbam to, co jest ciągle moim marzeniem i spełnieniem. Od ponad roku w moim życiu same przełomowe momenty, zmienia się sytuacja finansowa, zawodowa, nie zawsze tak, jak bym sobie tego życzyła. Teraz oczywiście mocne postanowienie, że już więcej taka przerwa się nie zdarzy, ale pewnie życie zweryfikuje to po swojemu. 

Szykuję się na wieczór pełen wrażeń, opowieści i prostego, domowego jedzenia. Wpada dziś do mnie pewna pani zza zachodniej granicy. Porozmawiamy o tym, co stało się na wschód od nas jakiś czas temu. O tym co brzmi jak historia wymyślona na potrzeby komiksu, co jest trochę bajkowe, pociągające mnie na swój sposób, ale co przede wszystkim jest przejmującą lekcją o tym, że jesteśmy tylko ludźmi i zdarzają nam się błędy, których negatywnych skutków nie sposób do końca przewidzieć.
Jak myślisz? Kto dziś pojawi się na mojej kolacji?
























Święta wielkanocne właściwie już się zaczęły, ale zupełnie nie czuję ich atmosfery w tym roku. Nie tylko przez pogodę, ale im jestem starsza, tym czas bardziej przelatuje mi przez palce. Przecież jeszcze wczoraj był chyba styczeń?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz